dimarts, 13 de gener del 2009

JA HI TORNEM A SER !!!

Després d'unes merescudes vacances, ja hi tornem a ser.
Em començat el segon trimestre, amb moltes ganes... i amb un munt de cares noves a la classe.
En primer lloc, m'agradaria donar la benvinguda als nous companys, i desitjar-li's que s'ho passin d'allò mes be (dins l'esforç que suposa el intentar treure's la ESO), tan i com ens ho em passat els companys mes antics que varem començar al primer trimestre.
Aprofito l'avinentesa per animar-vos a que aprofiteu i participeu d'aquesta pagina que en el seu dia vaig crear amb la intenció de que ens serveixi una miqueta d'ajut a tots, tan fent comentaris a les meves aportacions, com fent les vostres mitjançant el meu e-mail, aprofitant els enllaços que hi han, o aportant-ne de nous.
Desitjo que tinguem tots plegats un bon trimestre.
Una forta abraçada a tots.