dilluns, 17 de novembre del 2008

BENVINGUTS

Hola a tothom.

En primer lloc em presento “pels qui no em coneixen”, el meu nom es Eduard, tinc 37 anys i soc veí de Manresa.

Ara a mi, com a molta mes gent, tant de la meva edat, com de mes joves o de mes grans, se’ns han despertat les ganes d’estudiar, cadascú per un motiu diferent això si, (alguns per motius de feina, d’altres per continuar després amb estudis superiors, també n’hi ha que nomes per ganes de obtenir mes coneixements o els que tenen d’altres motius personals i diversos) per això la majoria ens em apuntat per poder-nos treure el graduat en ESO (educació secundària obligatòria).

En vista d’això, jo que no paro mai de donar-li voltes al cap, veient en el poc temps que portem de curs, que la majoria anem fluixos amb algunes matèries, i que a part de l’aula, es quasi impossible tenir contacte entre nosaltres per poder parlar, estudiar o resoldre dubtes (per motius diversos, feina, parella, amics, o d’altres motius), m’he decidit a crear aquet BLOG per intentar que poguí ser amb l’ajuda de tots, un lloc on ens puguem trobar tots (això anirà molt bé per que cadascú podrà accedir a l’hora que tingui disponible, sense dependre d’un horari) i així poder resoldre dubtes, preguntant als demes companys (suposo que de tant en tant podrem contar amb la col·laboració dels nostres estimats mestres, jejejeje), aprendre del que es comenti en d’altres preguntes o comentaris, aportar informació addicional, adreces d’Internet interessants i útils per a tots, assabentar-nos d’actes o espectacles que es fan i que puguin ser del nostre interès, ajudar-nos els uns als altres amb tot lo relacionat amb la ESO, en principi amb la de primer any GES1VESPRE.

Per suposat tot això es extrapola ble als estudiants de GES1MATI, els quals es poden aprofitar del BLOG per poder-ne fer un us igual de profitós que nosaltres, i no els avia anomenat en un principi nomes per que no tinc cap tipus de relació directe amb ells, ja que per culpa de l’horari, no els he pogut conèixer, apart d’una alumna que avia estat de vespres i ara es de mati, ella mateixa o també els mestres del centre segurament em podran servir d’enllaç amb ells si així o desitgen.

Animo a tothom a participar i que ens sigui profitós per a tots, les ajudes que es puguin donar.

Una forta abraçada per a tots.

Eduard.